VVE NL voor alle administratieve taken

Als VvE beheerder verzorgen wij voor u de volledige administratie van uw VvE. Onze vakkundige administrateurs zorgen onder meer voor een actuele ledenadministratie en het op tijd betalen van uw VvE facturen. Ook houden wij voor u een digitaal archief bij waardoor u bijvoorbeeld notulen van vergaderingen, jaarrekeningen, begrotingen, contracten, verzekeringen, de splitsingsakte etc. eenvoudig op uw eigen VVE Portaal in een ‘split-second’ kunt terugvinden. Zodoende weet u zeker dat aan alle wettelijke voorschriften wordt voldaan. Geen extra zorgen, alles is terug te vinden en dát scheelt u veel tijd.

VVE NL verzorgt daarnaast de:

  • Communicatie met leden van de VvE
  • Controles op contracten en verzekeringspolissen
  • Verwerking van offertes en inspectieverslagen

Weten hoeveel compleet VvE beheer kost?

Correspondentie met leden

Wij verzorgen alle correspondentie welke betrekking heeft op de VvE. Nieuwe leden worden door ons schriftelijk welkom geheten. Daarnaast organiseren wij de algemene ledenvergadering, zorgen ervoor dat alle leden worden uitgenodigd en dat er wordt genotuleerd. Ieder lid ontvangt een kopie van het notulen verslag. Alle uitvoerende communicatie is bij ons in professioneel beheer.

Controle contracten en verzekeringen

Het controleren en administreren van contracten en verzekeringen doen wij ook voor u. Zo blijft u altijd op de hoogte van bijvoorbeeld aflopende contracten en verhoogde premies. Deze houden wij helemaal up-to-date. Hiernaast houden wij toezicht op het huishoudelijk reglement, de splitsingsakte en besluiten die tijdens vergaderingen worden genomen.